Tuan Diyana Aziz

Disclaimer

Annyeong fellas. I'm Diyana Aziz. The owner of this blog. Me,sweet fifteen . Do respect my blog please .

Entries About Link
Sing A-long

 


Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Diyana Aziz
Others:   
Jusco??? Hmm... k :/

Assalamualaikum ! :D hi fellas , hi stalker , hi handsome , hi pretty , and hi everyone :) Good Evening . Dimulakan dengan Bismillah , disudahi dengan Alhamdulillah , begitulah sehari dalam hidup kita mudah - mudahannnn dirahmati Allah :) nyanyi pulak aku niii >< hee *kejap kejap cari beg sch hilang .

Dah jumpa pn -.- K harini nak cerita pasal cg . Cg math aku . Guru kelas aku . She's ............. hmmm :/ Aku tak tahu masalah dia k . Tak thu . Sikit sikit pasal Tuan , Tuan , Tuan andddddddd Tuan . NH punca -.- kenapa dia ni ? Ajar kteorang pn macam nak tank jea :/ Cari point orang jea kerja dia :/ Dah stopppppppp lahh . Tak perlu lagi cerita pasal dia . Ehemm , tulisan pulak . Tulisan aku kann , makin lamaa kann , makinn kecikk ><

Dulu aku ingat lagi tulisan kakak aku pn kecik jugak . Then aku asyik reject dia je . Aku cakap ''Kak, tulisan kau dgn taik hidung aku lagi besar taik hidung aku *korek idonggg*'' Kfineeeeeeeeeeee -.- sekarang dah kena dekat aku k dah kena .



Aku sekarang ni nak kumpul duit , nak beli pencil case dkat Black Queen , Jusco . Aku ingat nak ajak Ayen . Hmmm , k .... Haha . Umii , izinkan saya bawak anak Umi yang nakal ni pergi Jusco ? Pleseee umi ... pleaseee .... *Buat muka comel ;)

# sambungan Old Post : dah dekat 3 hari NH tak tegor aku .Alhamdulillah , amannya hidup aku :) Cuma kadang kadang muka dia sedih . Haha , tak kesah k tak kesah . Dia yang start dulu . Ayen pn cakap mulut kau macam longkang :*


Older Post | Newer Post