Tuan Diyana Aziz

Disclaimer

Annyeong fellas. I'm Diyana Aziz. The owner of this blog. Me,sweet fifteen . Do respect my blog please .

Entries About Link
Sing A-long

 


Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Diyana Aziz
Others:   
Heyy ILOVEYOU :*

Hi for non-Islam and Assalamualaikum for muslim :) Harini saya nak cerita pasal awak . Yes , awak lahh sayanggg . Yang saya selalu rindu tu :') I miss you now . I wish you were here ;) Kalau saya jumpa awak , saya cium awak , saya pelok pelok awak sampai awak semput :* saya nak cerita masa zaman longoi longoi kita baru jumpa tu :') time tu awak dengan NH :'( sedih bila tahu awak coup dgn dia . Hmmm , cerita from start lahh :)

First time saya dengar nama awak daripada Haziq . Dulu kan saya dengan dia . Dia cakap dia lepak dengan Ayen . Dalam hati saya , ''binatang apa tu ?'' haha . Haziq pn cakap yang awak ni abang Mamat , nama penuh awak Tuan Shahfireen Ezzaimy , orang panggil awak Ayen , umi abah awak pn panggil awak Ayen . Nama fb awak Ayen Chan . Budak market kan ? Budak Channnn :D Hee .

Then 1 night tu awak ikot Haziq jumpa saya kan dekat Teratai ? Time tu saya tak focused 100 % dekat Haziq . Saya tengok awak sayang :) Awak yang berdekah , awak yang main jongkat jongkit dengan Sopak :') seronok saya tengok awak bahagia Sayangg . Malam tu , first time saya tengok awak , saya rasa gugur jantungggg saya  malam tu saya pakai baju Paul Smith warna hitam , awak pulak pakai baju Paul Smith warna putih :) kita ada jodoh . Heee ._.


Since that night , saya tengok je awak dekat sch . Gatal k gatallll >< saya suroh Jaja lambai lambai awak . Hee . Time tu merata saya cari numb awak . Tapi , awak tak cari pn numb saya :') awak bukan suka saya waktu tu . Buat ap awak nak cari numb saya kan ? Hee :) Last last tahu Ejat ckap awak tak pakai phone . Huk alohh , susah nak contact . Malam kejadian saya gadoh dgn Haziq dkat PI , awak text saya pakai numb Mamat . Ingat ayat pertama awak ''Berbual kau !'' Awak mntak numb saya dari Sopak kann ? Hee .

IloveYou. Saya tunggu awak . And tetap tunggu walaupun saya tahu awak masih dgn NH waktu tu . Walaupun yusof usha saya waktu tu . Saya tunggu awak jugak sayang :') Waktu tu saya tekad dapatkan awak . Saya siap conteng tangan saya , penoh dgn nama awak . Ayen sana , Ayen sini , everywhere Ayen  :D

5 October 2011 finally , awak break dgn NH , awak teros mntak couple dgn saya ._. saya bersyukur dapat kenal lelaki sebaik awak sayang :') awak pandai hargai saya , awak baik dengan saya , awak pandai jaga hati saya , awak selalu buat saya ketawa . Niii nakal , awak buat saya menangis jugak :'( sampai awak nganjing saya Gembengggg :D takpe lahh . Now , 7 months kita lalui susah senang sama sama :') saya gembira awak ada disisi saya Tuan Shahfireen Ezzaimy . Saya Gembira :)


SAYANG , BILA AWAK BACA NI , SAYA NAK AWAK TAHU YANG SAYA SAYANG AWAK SANGAT SANGAT :')
NO ONE CAN REPLACE YOU IN MY HEART .
TAKKAN ADA YANG MAMPU MENGUBAH CINTA SAYA PADA AWAK MELAINKAN ALLAH.
I REALLY LOVEMISSNEED YOU TUAN SHAHFIREEN EZZAIMY IN MY LIFE :*


Older Post | Newer Post